Thursday, March 8, 2012

korea

salam allz..arini aku nak share ckit kegusaran dlm hati..well aritu aku ada apply utk g kursus ke korea April ni...n interview will be next coming monday..aku ada la study ckit2 n tny kwn2 pendapat n pengalaman sape yg penah pergi..ntah la,aku cam cuak jer...sbb dah lama x pg interview..kalau berjaya mst best..tp aku percaya pd keyakinan diri sendiri n syukur dgn rezeki dr Nya...kalau xdpt peluang, may b next time...

so skrg ni aku tgh study ape2 jer..mslh nye x msk gak dlm kepala aku ni...uhuhuhuhuuuu...saje je...aku paling takut kalau tiba2 tgh interview aku blank atau blur..aduh...cammane ek?yg penting hati kena tenang..itu kunci utama..dan banyakkan berdoa pd Tuhan...supaya diterangkan hati utk menjawab soalan2 nnt...

n aku dpt info, ada 117 contestant tp kuota hanya 1/4...serius cuak bile dpt tau...uhuhuhuhuuuhuuu

ok,sekian dulu..doakan aku x gabra n everything answered smoothly...

2 comments:

  1. alahai beb..rilex!!!
    i noe u can do it babe...
    takat interview je..bukan dia makan ko..hahahaha..
    aku doakan all the best ok!!!
    insya allah ade rezeki ko..muka pun da macam org korea sket2..hahahaha

    ReplyDelete
  2. ija:kalau aku dress up mcm wonder girls confirm dpt...ahhahahhahha...ntah la, aku neves plak,dah lama x g interview kot...

    ReplyDelete