Tuesday, March 13, 2012

jobs for march n may

salam allz..seperti yg korg maklum (kalu x maklum,xpe)..aku suka buat cupcakes..so skrg aku dah ada job utk buat cupcakes..aku x charge sbb aku bukan berniaga..ehhehehe

mac 2012 - aku nk buat cupcakes for my nephew yg akan sambut bday 3 yrs old kat nursery..ada lebih kurang 70 budak2..seronok je tgk dieorg seronok mkn cuppies..aku plan nk buat vanilla with blueberry filling n oreo cuppies, cream cheese topping..deco sesuai dgn budak2 la kan...(nnt aku amek pics n share)..for this event my sil akan bg rm50 utk topping aku beli cream cheese n bhn2 lain...

mei 2012 - aku sponsor kek utk kahwen adik ipar ku (dua pengantin ok)...so bila discuss dgn hubby n nk jimatkan duit..ktrg akan order kek 1 - 1.5kg  kat kedai n aku akan buat cuppies...deco aku dah surf kat internet(nnt aku amek pics gak)..


so skrg aku mmg bz merancang..cr idea kat internet... hopefully berjaya hendaknya plan aku ni...

ok, sekian dulu...

No comments:

Post a Comment