Monday, May 2, 2011

labor day

salam...best x cuti 3 hari?aku mcm biasa je..spent time with my growing kids..penat tau tp seronok sbb dieorg dua asal kata je nk jln,dua2 tunjuk muka eager..mmg kaki jln! aku xde la meredah jam..just bw g jusco setiawangsa (coz nk tgk sesi pembelajaran af9)nasib baik ktrg kire dtg awal,coz ms nk klua,mak aie parking penuh...memandangkan aku dah lama x mkn mcd...n mcd pun ade promo gelas coke tu,aku pun g la jusco alpha angle plak..ramai nye org...tp dpt gak la kami mkn2..(ms tu mr hubby xde, saya n my sis je n hanis n hadi)..

sambil2 tu sempat gak aku cuci mata tgk curtain ann taylor..dah lama aku mengidam tp mahal la kat jusco (actually harga mmg mahal sbb 100% cotton..hehehe) bukan apa,dulu aku ade beli kat sogo time member sale..aku dpt rm22 je utk one panel..xke murah tu kalau nk kire beli n tempah jahit..lgpun kualiti kain tiada tandingan...

kakak tarik muka sbb lapar kot...hadi sperti biasa,steady je...
well,br aku perasan, skrg ni hanis dah boleh kenal lolipop..sbb ms nk g tgk bebudk af9,ktrg lalu dpn cashier jusco,die tunjuk n kata nak..aku mula2 blur..xtau ape ke bende die nak..pastu bile aku tnye,die tunjuk lolipop..hahahahaha...memandangkan die mood ala2 x best,aku pun belikan je la...

br boleh senyum2 bile ade lilipop...
hadi layan mkn fries kat mcd...siap jenguk2 bwh trolley fries yg terjatuh..hahahaha
alahai,seronok nye dpt spent ms ngn dieorg..skrg aku tgh plan kat mane nk bw g bercuti..tempat yg senang aku nk pg n ade kemudahan yg best..xnak la travel jauh2 pastu anak2 mengamuk sbb penat..pastu aku plak penat n mengamuk skali....hehehehhee

sekian.

No comments:

Post a Comment