Sunday, May 29, 2011

checklist bday bash hanis n hadi

salam...ari ni kepala aku pusing buat keje n tetibe terfikir nk wat checklist utk bday party anak2 ku...(sempat jer pikir walau tgh serabut)hehehhehe...

n aku pun tgh pikir nk jemput sape jer...n the food that will b serve...kang x cukup plak makanan..actually kene discuss dgn en hubby,takut die x setuju..yg pasti aku xnak makanan yg berkuah..nnt tumpah atas lantai,penat plak aku nk lap..kan..kan..kan...so skrg mmg aku fikir makanan yg easy n finger food jer...

antara menu yg aku rs ok...
nasi goreng cina(xpedas utk budak2 mkn), bihun goreng, cheese tart, kek lapis/kek marble(ni aku nk bake sendiri),buah2,nugget n fries...ade ape2 x aku tertinggal?rs mcm nk serve yong taufu gak la...tp kene fikir balik,muat ke x peti ice aku nk isi semua benda ni....

nnt bday kek aku nk tempah mickey (utk hadi) n minnie (utk hanis)..goodies utk bebudak aku dah beli choc(pesan kat sil yg g langkawi)...cume nk beli x loot beg?...belon n banner pun aku dah beli..paper plate n cup pun dah ada...n cameraman pun dah aku booking...

semangat nye la aku nk celeb bday dieorg dua...lgpun jarang gak aku panggil org mkn2 kat umah..hehehehe...

n aku dah beli invitation card,skrg tggl nk finalise jemputan antara belah aku n hubby jer...n aku plan nk mtk cuti 2 hari before that..aci ke x?hahahahhaha...

No comments:

Post a Comment