Tuesday, December 21, 2010

wishlist 2011 (part 1)

salam allz..tinggal bbrp hari je lg 2010 ni..dah pasang azam thn br x?aku ni tgh2 sibuk buat payment d hujung thn ni,bleh plak terfikir ttg wishlist for next year..tp aku saje je letak part 1..sbb tkt ade yg aku nk continue..bukan apa,blog ni mcm diary,kalau terlupa,bleh selak cr entry berkenaan..

ok,my 1st wish for next year..of coz la tentang anak2..bile dah ada anak ni,mmg dieorg jd priority...

aku doa semoga anak2 aku membesar secara normal..means that xde la halangan/penyakit yg menyeksakan..n sihat walafiat..mintak2 xde la kene sakit2 yg merbahaya...


Nur Hanis Umairah Binti Mohd Hanip

Muhammad Hadi Iqbal Bin Mohd Hanip
dan semoga diorg saling sayang menyayangi..xnak la gaduh2...


kakak n adik
dan semoga aku dpt jarakkan anak...sbb hanis dulu aku bersalin normal 3.73kg 2009, hadi c-section  3.5kg 2010...so mmg kene jarak n kene stabilkan ekonomi rumah tangga..hehehehe
dan semoga hubby n me dua2 ada ms terluang yg byk utk spent quality time n cherish their growth...

2nd wish aku...semoga aku mendapat semangat utk memasak n bljr resepi yg baru...sekarang ni di hujung jari, cr je resepi kat blog sbb ada ilustrasi gamba..so leh cuba kat umah..aku nk target at least a month try resepi baru..

nampak sedap jer..2011 nk try buat sendiri
perasan x aku letak gamba western food?sbb nye kalau masakan melayu,hubby lebih suka masakan mak die,so aku kene la buat variety..so aku lebih kepada western food...

my 3rd wish is to plan n make it a reality, reunion class ktrg dulu..teratak akasia..uitm s.alam acc2000..aku mmg dah ada 1 tempat ni,cuma aku lom penah stay sane..aku plan nk stay dulu tgk facilities ok ke x,then br nk inform member2...
cantik x?
setakat ni aku br terfikir 3 ni..kalau aku rs ade lg,nnt aku coretkan lagi...koranga pe lg,buat la wish list sendiri..hehehehee

2 comments:

  1. wah...harus aku buat wishlist jugak neh...hikhik
    bayoh,cantik tmpt tu..kat mana tu?

    ReplyDelete
  2. ani, aku pun xtau kat ner..aku saje je cr pic kat tenet pastu upload..hehehhehe

    ReplyDelete