Sunday, December 12, 2010

pot luck 10/12 n sil engagement 11/12

salam..ari ni kene wat dua entry sekaligus ..ni tgh kejar ms,jap lg nk g seminar kat jab peguam negara..well,last friday ktrg wat pot luck..aku buat lasagna..nak tau x,aku bgn kol 3am semata2 nk buat lasagna!..hehehe..bukan ape,umah aku xde air..ingat kan nk buat kol 6am,tp tkt xde air..so lps je msk,sambung tdo..kekekekek..ok mula2 kt prepare bahan2 dulu...
antara bahan2 nya...
dlm oven...
comot..xpe,yg penting dah msk,leh sambung tdo..hehehe
wonderpet: ape yg penting..kerjasama!
ok,next story ckit psl my sil engagement..penat seh,rombongan lelaki xde la ramai,dlm 40 org kot..tp mak aie,mak mertua aku masak byk sbb die dah spare utk jiran tetangga..(mula2 tu laki aku bgtau kat mak die,xyah msk byk2..cukup la dua lauk sbb x ramai..rupa2 nya my mil dah tau sgt jiran2 die..)1st time aku tgk org makan dua tiga kali tambah tanpa rs malu..patut la ader nye term buffet ni..yg lg dasyat,mula2 dah mkn, tiga-empat-lima jam lps tu,mkn balik,n worse siap tapau..hehehhee..dasyat2..mau bankrap,tu baru tunang lom kenduri besar..tau la,my mil masak sedap,tp agak2 la jugak kan...nasib baik ktrg ni jenis x laser,tgk sebelah mata je la...
ni la bakal pengantin nye nnt..ktrg panggil dikda
anak beranak pakai bj sepasang,senang org nk recognise hanis tu anak aku..hehehehe

No comments:

Post a Comment