Tuesday, December 14, 2010

soulmate

salam..ari ni tetibe jer rs sayu bile muhasabah diri sendiri..ntah,aku pun x tau sebenanya apa ada dlm fikiran sendiri..mungkin sbb memikirkan kematian yg bile2 jer boleh terjadi..ker sbb imaginasi aku terlalu jauh...kadang2 bile ddk sorg2,aku terfikir,kalau lah suatu hari nnt hubby aku dah xde,sape la peneman jiwa lara aku ni...dapat ker aku cr pengganti seperti dia?i dont think so..sbb my relationship with hubby is more than marriage,he's my bestfren,teman aku bergossip,pengkritik fesyen aku,yg menemankan aku kalau nk shopping lama2,n tlg jaga anak2 if aku nk b alone,yg masak utk aku kalau aku xde mood nk msk..yg menyapu n mop lantai(semenjak aku kawen,aku x penah pun menyapu n mop..sbb aku alergik pd debu tahap dewa..)..

mcm2 lg la kebaikan hubby ni..mmg pilihan aku adalah tepat..sbb sebelum kawen,mmg aku ade bbrp kawan lelaki..sorry,hubungan kt hanya sbgai kawan,x lebih dr itu n aku pun xleh imagine nk hidup bsama lelaki yg aku dah anggap sbgai kawan..n skrg ni dieorg pun tgh heppy with their own life..dah beranak pinak..n im heppy coz u found ur true love just like me...n semoga kebahagian kt ni kekal selama2 nya..

cuma nk include ckit,aku x faham bile kenapa org yg dah kawen ni ade scandal kat luar..mmg berlaku depan mata..aku kesian kat pasangan dieorg..x fikir ker perasaan pasangan tu?bukan ker balik umah tgk muka pasangan sendiri?x malu ker?xde rs bersalah?ntah..aku xde jawapan..mudah2han kt dijauhkan dr perkara2 yg x brp senonoh n x sihat ni..ingat ms akad nikah,kt dah berjanji sehidup semati bsama pasangan masing2...
nilah mr hubby..teman sehidup semati..Insya Allah
with our sweet darling Nur Hanis Umairah

No comments:

Post a Comment