Sunday, February 12, 2012

gegata - poor lil hadi

salam allz..serius lama giler aku x update blog..bz sungguh..heheheh..nyway just nk share,last week lil hadi kena gegata..kesian tgk die..asyik tergaru sana sini..aku bw g jumpa dr nadir..alhamdulillah,dgn izin Nya, hadi dah ok...serius seram sejuk aku tgk gegata die...satu badan kena..next day tu mata bengkak sbb kena jugak area mata...aku amek gambar guna bb,x transfer lg gamba2 tu,tp aku ada upload dlm fb.

kesimpulannya,mmg kena extra coucious bila jaga budak2 ni..mmg aku amalkan basuh tgn n mulut,tp kita x tau bila2 je penyakit mcm ni menduga kesabaran kita...ok la,sekian dulu...eh lupa,aritu aku ada bake oreo cupcakes..sedap,marvellous..lain kali aku upload pics (aku plan nk bake utk bday bash HH nnt)

ok,daaaaaa.....

No comments:

Post a Comment