Wednesday, July 27, 2011

potluck 27.7.2011

salam all...sempena menyambat ramadhan al-mubarak, ktrg wat potluck kat ofis semalam..perghhh..so sedap ok lauk2 n dessert...yg penting semua enjoy...before tu ktrg ade bacaan yasin...for info,kat ofis aku ni seksyen pembangunan perakaunan (SPP) = seksyen perempuan perempuan ofismate aku semua nya pandai masak2..n paling best n seperti biasa leh tapau..tp syaratnya xleh la tapau apa yg diri bw..so tapau apa2 yg org lain bw..sweet kan???
meriah x lauk?
aku seperti biasa bw dessert since aku x pandai sgt msk bab2 lauk ni kan..aku bw puding caramel n triffle..ms aku msk kat umah,hanis sibuk tanya aku wat aper...nampak la skrg die mmg nk tau ape je aku nk buat..n die suka tiru...pastu die apply kan hadi...
dessert oh dessert..mmg lengkap la menu lunch potluck...
ok,sekian dulu...selamat menyambut ramadhan al-mubarak...semoga kt memperoleh keberkatan drpd bulan yg mulia ini...

No comments:

Post a Comment