Wednesday, March 30, 2011

hanis n gayung mandi

salam..semalam aku  bagi talk kpd lantikan baru..skrg ni job scope aku lbh ke arah tu since aku kj korporat ni...hubby drive kan g sabak bernam...ms balik tu boleh plak tayar pancit..adoiii...nasib baik ade en suami...kalau sorg2, mst aku nangis2 xpun mtk tlg sape2..hahahaha..yela,mmg ade tayar spare tp max leh bw 80/km...pukul brp aku nk sampai kl..sbb kalau bw 90 atau 100 tetap kene saman..dah alang2 tekan je myk sampai 140...hehhehehehe

ms balik tu sempat gak ktrg singgah giant bt caves..beli susu hanis n hadi..pastu aku ternampak pencedok air..org srwk panggil gayung...sampai umah,hanis tgk je gayung tu trs capai buat main...mula2 die bukak seluar ddk tepi meja konon2 tadah air pastu siram diri sendiri..aku tgk dr jauh je senyum2...pastu agaknye x best sgt feel,die bukak pampers..pastu ddk cangkung konon basuh ***** n buntut...adoi hai,kuat betul imaginasi n realiti dia..br umo 1 thn 10 bulan tp reti n terfikir nak buat gitu..yg x agak2 nye die leh mtk bukak button baju n bogel2 main mandi2..mmg x tahan tgk keletah die..aduhai anakku...

No comments:

Post a Comment