Sunday, September 19, 2010

raya 2010

Salam u allz...mst seronok lg..mood raya la katakan dan semua org sibuk upload pics dlm fb n update blog..so aku pun xnak la ketinggalan..ehheheehe..

well, ni nk story psl sambutan raya thn ni..thn ni turn ry umah mr.hubby..kalau ikutkan my true n honest rasa, hati ni x seronok..hehehe..ader ke org yg seronok celeb raya umah mertua dulu???dan aku bukan lah jenis yg gitu..kemeriahan tu x sama mcm kt celeb with fam sendiri..tp nk wat camner,turn umah die...so kene redha n pasrah...kene plak ktrg ni cinta antara 2 benua..so kalau dah ry d semenanjung, next year br la ry kat miri plak..heuhuhuhuhu..

dr segi persiapan, ala kadar jer..biskut ry aku beli 3 jenis..almond london, batang buruk n tat nenas(tp dua2 ni dah abis sblm 1 syawal kerana kesedapan nye..)heheheh..aku hantu tart sebenanye...kat umah xde perubahan..langsir n sarung kusyen lame..niat di hati nk beli carpet baru,tp xjd sbb hadi kecik cam payah plak nk gune carpet..so kiv for next year je la...

aku cume semangat g tempah bj raya..ni bg aku mcm kewajipan..tentu la seronok n semangat nk raya kalau pakai bj sedondon..br rs kefamilian tu..ehehhehee...cuma bj hadi je beli siap sbb die kan br lahir..mane ader tukang jahit nk jahitkan..bj mr hubby plak kene tempah sbb die tinggi,yg ready made selalu singkat seluar...

al-kisah raya thn ni, mak mertua admitted kat hkl 2 hari sblm raya..bcoz of gula tinggi dlm badan..so semua org harus berhati2 utk elakkan kencing manis...if ikut perancangan, kami sepatutnya balik ke kedah utk celeb raya..memandangkan ibu mertua msk wad, so d tanguhkan la...

ni gamba2 yg sempat dirakam di pagi 1 syawal yg lalu...
anak buah sebelah mr.Hubby
gamba-gamba kami anak beranak

pengalaman beraya d HKL..Hadi tdo lene jer..hehehe

mak mertua n wani..hanis tdo sbb berjaga mlm ry...

hanis bgn dr tdo..lapar...


No comments:

Post a Comment