Wednesday, August 25, 2010

1st entry

Salam...akhirnya setelah sekian lama asyik membaca blog org, aku pun dah create blog sendiri..dulu zaman belaja rajin gak blogging through frenster..now i'm back..there's a lot of stories to share...hari ni sibuk create account coz internet very the slow...Insya Allah lps ni boleh la mengisi masa lapang memblogging..

terlalu banyak yg dilalui lately..until now Alhamdulillah can stand the pressure...n semoga kekuatan ini akan terus mengiringi langkah hari2 mendatang...bukan senang menjadi career woman, seorg isteri, n seorg ibu..

Segala yang baik datang nya dr Allah, dan keburukan datangnya dr kekurangan diri sendiri...

1 comment:

  1. sarimah...aku dulu pun ada blog, b4 kahwin, then lpas kwin aku trus pregnant kn, (kita kn sama dpt baby 1st night), ada org komen buruk2kan aku.. xsanggup nk citer kt sini. terus terpada niat nk teruskan blog tu. now dh malas sgt sbb ada je org sakit hati kt kita walaupun kita x sentuh diorg tu. keep the blog up. aku boring2 baca je blog ko ni :)

    ReplyDelete